Magnus Uggla revy

Mottog två fribiljetter av min dansskola i lördags. Kanske tog jag lite vatten över huvudet när jag glatt tackade ja till biljetterna som de inte blivit av med.

Dans till 13.30, försöka ta mig hem så fort som möjligt (troligtvis innanför dörren vid 14.05) och sedan slänga i mig mat och störta till tåget 14.36 igen för att hinna till revyn.

Sorry! Lite tidsoptimist där. Så där stod jag med två fina biljetter i min hand och som jag desperat försökte 'blir av med'.

- Lätt match, tänkte jag och slängde iväg 30 sms till några fina människor. Men icke sa Nicke! Inte en kotte som kunde och det värsta jag vet är att låta biljetter gå till spillo. Jag hade en riktigt hemsk känsla i kroppen när klockan började ticka iväg och ingen svarat ännu.

Så tyvärr mina damer och herrar försvann några fina timmar tillsammans med Uggla denna lördagseftermiddag. Inte ens gratis nappade någon! Ledsamt!






Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0