Lovisa listar...

...VÄRLDENS BÄSTA SÅNGARE/ SÅNGERSKOR

Världens BÄSTA sångare:
FREDDIE MERCURY- att någon kan göra sådan musik och skapa toner som bara flödar ur munnen är en något otroligt. Alla låtar lämnar mig med en känsla av nyförälskelse i kroppen.
Helt fantastisk!

VARNING!!! GÅSHUD, GÅSHUD, GÅSHUD... Jag lovar. När 'Queen i Montreal' strömmar ut från teven kan inga grannar få en blund i ögonen.

 
 
DVDn som är ett måste i hyllan!


Världens BÄSTA sångerska:
WHITNEY HOUSTON- första gången jag fick höra Whitneys stämma i och med 'the bodyguard' blev jag salig av hennes breda register. Visst wailandet kan tonas ner men som slutsummering innehar hon en säregen röst som klingar länge i öronen.





Sveriges BÄSTA sångare:
TOMMY KÖRBERG- det finns INGEN, absolut INGEN som Tommy!

 

Sveriges BÄSTA sångerska:
HELEN SJÖHOLM- Jag undrar om det finns någon som undgått att Helen är min absolut främsta förebild. Jag skulle kunna lägga ut sångfil efter sångfil, video efter video men besparar andra den omgången. Jag skulle kunna sjunga sångtext efter sångtext, ord efter ord för alla som ville men låter munnen vila ett tag.

 




VÄRLDENS BÄSTA SÅNG I ALLA KLASSER:

BOHEMIAN RHAPSODY





Övriga favoriter:

Michael Jackson
Dolly Parton
Dixie Chicks

Peter Jöback
Peter Johansson
Niklas Andersson
Orup
Sanna Nielsen

Kommentarer
Postat av: ida

Jag håller HELT med dig! :D

2009-06-30 @ 21:35:34
URL: http://idabjornstrom.blogg.se/

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0