Ja tack- Landskrona NÄSTA!!

Det blir Landskrona i höst. Att tacka Ja till eventkoordinator utbildningen var inget svårt beslut när jag tänkt igenom hela situationen. Aldrig att jag ger upp en musikalkarriär som satts igång det senaste året men att ha en extra väg att gå för att nå dit ser jag inte som ett hinder. Att samtidigt kunna dansa och sjunga vid sidan av tror jag blir en fortsatt morot med energi på vägen för att nå de mål jag satt upp för mig själv.

Det enda problemet som jag ställs inför nu är det egna boendet.
Hyreslägenhet? Bostadsrätt? Och i sådant fall, hur gör man med finansiering?

Frågorna måste besvaras men framtiden ser ljus ut och det är med spänning jag går mot uppropet den 17 augustiTechfuturum Landskrona.

Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0