Äntligen!

Äntligen har jag hämtat min underbara bärbara dator som jag längtat efter. Passande nog ringde Elgiganten när jag var inne i Malmö.

Packard Bell EasyNote med 15,4'' skärm, 4 GB RAM minne och 250 GB hårddisk och webcam. Pris: 4990:-
Perfekt till mig som behöver något enkelt inför höstens studerande på KYutbildningen eventkoordinator. Och jag tycker allt att det är en skönhet.
Se själva!



Nu saknar jag bara en Mp3 spelare och en kamera. Lämpliga kandidater:

ZAP SR100 8GB 2,4'' högupplöst skärm (320x240 pixlar), touch screen, upp till 18h speltid (eller 4h film). Pris: 699:-



Sony Cybershot DSC-S950 Svart
10,1 megapixel, 4x optisk zoom och 2,7'' skärm. Pris: 1499:-



Bilder från: Elgiganten, Teknikmagasinet

Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0