Praktikplats som assistent på MalmöOperan

Mottog följande mail från producenten av Sweet Charity:

" Hej Lovisa,

Jag är glad att du hade trevligt igår och att du tar hela affären med den inställda nypremiären på det sätt du gör.

Om du är intresserad skulle jag kunna erbjuda dig lite praktikerfarenhet vid ett större event. Jag är ansvarig live-producent för Malmö Stads stora Näringslivsgala på Malmöoperan.
Om du har möjlighet och är intresserad skulle du kunna hänga på som min assistent och se det hela inifrån. Det skulle i så fall innebära att du följde med på vårt avslutande planeringsmöte, var med när vi förbereder på Operan och sen var med på rep & föreställning. Galan omfattar prisutdelning och artisteri. Om du är intresserad skulle det bli både lite hårt, praktiskt arbete och lite mindre fysiskt men nog så stressigt arbete under show.
"

Ett tåg lämnar perrongen men så helt plötsligt, mitt i det miserabla, syns en ljusglimt och plötsligt ankommer ett nytt skinande tåg som man kan hoppa på!

YES!

Inga fler tårar, nya tag och en ny morgondag!


Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0