Fråga och svar!

Varför? Varför? Varför?

...finns det något med musikal som gör mitt hjärta ömt och kärleksfullt?

...blir min hjärna crazy av alla drömmar som trängs där inne och hotar mina hjärnahalvor att kollapsa, vilken sekund som helst?

...finns det ett ord som heter längtan, ett ord som inte är starkt nog att berätta om min framtid och definiera mitt liv?

...känner jag mig lika lycklig som när ett nyfött barn ser sin moder för första gången eller som när två förälskade möts?

...finns det en styrka inom mig som jag inte alltid kan förstå mig på?

...väntar jag på mitt öde?

Svar:

För att en dag väntar en gryning. Den får solen att glöda, den får fåglarna att sjunga högt och den får mig att stråla så att alla ser.

Den dagen heter MORGONDAGEN!



Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0