Sweet Charity

Prolog:
I veckan kontaktade jag en musikalproducent i Skåne. Vi talades vid, han bad mig skickade CV och i dag fick jag svar.

Följande meddelande mottogs 12 December 00.35:

Hej Lovisa och tack för ditt mail.
Kul att du är intresserad av oss och våra föreställningar. Det ser ju ut som om du hunnit med en del och det kan hända att vi har nånting ganska omgående. Vi ska göra nypremiär på vår uppsättning av Sweet Charity i vår och det finns några ur originalensemblen som inte har möjlighet att vara med då, så de behöver ersättas.
Vi ska titta på några potentiella ersättare på måndag kväll kl. 18.00, så jag tänkte höra om du har tid och lust att komma till oss då och göra en liten audition?


Yes, yes, yes
Of course

Kommentarer

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0