En blogg?!?

Trodde faktiskt aldrig att jag skulle ta steget och starta en egen blogg. Jag har alltid varit lite av en anti- bloggare. Resdagboken har varit det mest ultimata inom bloggandet och längre än så har jag inte velat sträcka mig. Vad kommer härnäst, undrar jag? Facebook, helgon.net och bilddagboken?

Jag ämnar mig dock inte åt att skriva några dagboksinlägg. Då kan jag lika gärna ägna mig åt att i hemlighet skriva "...Kära dagboken, idag har jag..."- notiser i ett anteckningsblock, med ett guldhjärta som lås, som ligger gömt under sängmadrassen. Det ger mig så mycket mer att skriva om något offentligt som berör eller till och med upprör och irriterar än om vilket TV program man såg kvällen innan (jag tittade förresten på Idol 2008 och Heroes med det hör inte hit).

Let the show begin!


Kommentarer
Postat av: Titti

Hhaaa under konstruktion

2008-09-04 @ 09:57:41
URL: http://missdidi.blogg.se/

Varsågod och kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0